tisdag 20 mars 2012

Hur klär man sig smart?

Ikväll skulle jag jobba lite. Inget konstigt egentligen, skulle vara med på APT på min skola som representant för LR vid diskussioner om en grej. Men jag kände mig inte 100% säker på ämnet. Lösning? En kavaj! Tänkte att det är dags att bli vuxen nu, och klä mig efter min ålder. Är ju ändå 30+. För att inte ta i för mycket blev det en kavaj från H&M, matchad med jeans. Vet inte vem jag försökte lura egentligen, det var ju bara mina gamla kollegor, och de känner mig sedan innan. Men jag kände mig lite tryggare. Ska nog börja klä mig lite mer vuxet när jag är osäker. Fast om jag tänker så kanske jag avslöjar min osäkerhet. Ska jag i stället klä mig mer vuxet när jag ska jobba utan elever? Blir det lagom? Eleverna behöver jag väl ändå inte lura, eller?
Går jag själv på det här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar