onsdag 1 februari 2012

Tänder, tänder

Det blir dyrt med tandvård i år. Jag har sedan i torsdags varit på inte mindre än fem olika besök hos tandvården. Och då är det minst tre besök kvar. Troligtvis något extra. Attans visdomstand, bara krånglar. Har i alla fall fått en bra tandläkare som har tvingat mig till flera extrakoller bara för att sköja rent lite mer och se till att det onda går över så fort som möjligt. Och tjejen i receptionen insåg att jag hade problem att fixa barnvakt för fjärde besöket och erbjöd sig att passa Adrian i de 10 minuter jag skulle in igår. Supergulligt av henne! Nu ska tanden ut nästa fredag. Och i mars ska jag laga två andra tänder. När vårsolen äntligen visar sig kommer ni inte se den, för ni kommer att bländas av mitt strålande leende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar