tisdag 3 april 2012

Sjuk igen!

Jag vet att små barn måste vara sjuka. De måste bygga upp sitt immunförsvar. Men det är inte kul ändå. Jag var borta igår kväll och när jag väl kom hem hade Adrian vaknat helt hysterisk två gånger redan. Jag fick ta två vändor till innan vi gick och lade oss. Efter fyra vändor till under natten, då välling inte alls dög som det brukar, gav jag upp och plockade in sonen till vår säng. Tror det tog i alla fall en halvtimma innan han somnade. Nu är han snorigare än någonsin, hostar och gnäller och är allmänt kinkig. Jag skulle varit på jobbmöte idag. Skulle till BVC. Kanske en vända till lekplatsen. Den här dagen kommer ju suga! Och ikväll är det Jeremys tur att vara borta på rep. Det innebär att jag är ensam hemma med gnällisen till i alla fall kl 21. Bara elva timmar kvar... :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar