tisdag 21 februari 2012

Lattemorsan i vardagen

Jag tänkte på den här bloggens namn häromdagen. Jag bloggar inte så mycket om lattar och fikor. Det beror nog mest på att de är så ruskigt vanliga i mitt liv att det inte skulle stå så mycket annat här i så fall. Jag är redan stammis på nya Condeco, trots att det bara varit öppet i några veckor. Jag köper minst ett par lattar i veckan på Espresso House. Och så ett antal koppar hemma då. Jag dricker så pinsamt mycket latte just nu. Trots det har jag fortfarande inte testat det första svenska Starbucks som man kommer åt utan ett boarding pass. Det måste ske snart!

2 kommentarer:

  1. Har inte Starbucks öppnat på Gbg central sen ett tag?

    SvaraRadera
  2. Jo, och jag har ännu inte tagit mig dit! Konstigt! Måste åtgärdas snart!

    SvaraRadera